Διοίκηση και Διαχείριση Έργων στο Διεθνές Περιβάλλον
Περιεχόμενο:
Η Ελληνική κατασκευαστική βιομηχανία στο διεθνή χώρο: ιστορικό, λόγοι της «εξόδου», προετοιμασία, επισκόπηση ευκαιριών. Στοιχεία έρευνας Marketing. Το Marketing υπηρεσιών και το διεθνές marketing. Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση στη διεθνή κατασκευαστική αγορά. Ρόλοι και σχέσεις μεταξύ πρωταγωνιστών στην διαχείριση ενός Mega Project. Τα κατασκευαστικά συμβόλαια FIDIC. Η ανάληψη έργων στο χώρο της Βαλκανικής. Η ανάληψη έργων στο χώρο της Αφρικής, Μ. Ανατολής και λοιπές αναπτυσσόμενες χώρες. Ευκαιρίες, απειλές, ιδιαιτερότητες. Επίλυση διαφορών σχετικών με διεθνή κατασκευαστικά έργα..
Τρόπος Αξιολόγησης του Μαθήματος:
Προαιρετική εκπόνηση εργασίας – Γραπτή εξέταση.
Ο τελικός βαθμός του μαθήματος προκύπτει από την αναλογία:
Εργασία: 40% – Γραπτή εξέταση: 60%.
Συντονιστής:
Καθ. Αριστοτέλης Νανιόπουλος.